Philips HD7753/00 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7753/00 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

BuddyLux2 04-04-2013
Geschreven voor: Philips HD7753/00 rvs

Luidruchtig apparaat. Erg onderhoudsgevoelig. Keer op keer koffietoevoer verstopt. Ongemakkelijke plaats om water te vullen. Hij zet een goed kopje koffie waar hij dan ook de tijd voor neemt. U moet dus geen haast hebben!
Bij mij liep de motor vast doordat er iets hards tussen de koffiebonen zat dat er niet in thuis hoorde. Gelukkig kon ik het zelf verhelpen door het bonenreservoir d.m.v. drie parkertjes te verwijderen. Een vrij simpel klusje. Toch zou ik geen tweede aanschaffen.

Dimpel 22-01-2013
Geschreven voor: Philips HD7753/00 rvs

Waardeloos apparaat. Ik heb 'm ruim 2 jaar, en zou m niemand aanraden. De schenkklep zit niet met een scharniersysteem, maar moet je er iedere keer afhalen en weer opdrukken. Slaat echt nergens op. Hij is al een keer voor reparatie naar Philips opgestuurd, viel gelukkig nog binnen de garantie. Moet nu wel heel hard de klep van het filter dichtdrukken anders floept ie weer open. Vaak drap onderin m'n koffiekopje, soms is de koffie niet heetgenoeg. Het apparaat gaat na een half uur automatisch uit, is ook niet altijd even handig. Kortom, een heel duur apparaat met een dure naam die het geld niet waard is.

Jannie26 06-12-2013

Helemaal mee eens, een waardeloos apparaat en ook nog duur, ik heb hem nu 2,5 jaar en is ook kapot. Valt natuurlijk buiten de garantieperiode en we sturen hem ook niet op, gaat waarschijnlijk veel geld kosten en daar kun je ook een nieuwe voor kopen. Hiervoor een Philips apparaat gehad waar ik 17 jaar mee heb gedaan. Een heel verschil.

JANGEERT2 20-12-2012
Geschreven voor: Philips HD7753/00 rvs

Als je 4 water en 6 koffie zet is de smaak prima ,maar helaas heb ik wel eens water omdat de trechter van de koffie verstopt raak .Er zit een lepeltje bij om hem schoon te maken en door te duwen ,door het klepje te openen maar dat gebeurd 2 x per dag en nu blijf ik er bij tijdens het malen klepje open en komt de koffie naar boven snel door duwen jammer van de 150,= euro
heeft gebeld en kan hem om ruilen en dan het zelfde probleem
niet verkopen jammer van zo,n merk ,wie heef er ook last van.
het water vullen zou met een pijpje met trechter naar voor zijde verholpen zijn staat onder de keuken kast haal hem er dan onder uit pijpje in china kost geen euro

hermangeeftmening 16-11-2012
Geschreven voor: Philips HD7753/00 rvs

De smaak kan je met dit apparaat gelukkig zelf bepalen. Je kan met alle soorten bonen of gemalen koffie koffie zetten.
Ik ben nu blijven steken op de bonen van DE het type excelent aroma. Die vind ik het lekkerst.

Doordat je met bonen en met gemalen koffie aan de gang kan vind ik de mogelijkheden onbeperkt. Goede mogelijkheden van het apparaat zijn verder dat je de timer in kan stellen.
Het waterreservoir kan er niet af dus moet je vullen met een maatbeker of zoiets. De vulopening is vrij smal, dat is jammer.

Voor wat het gebruik duurde het even dat ik het door had. Gebruiksaanwijzing mag een update want niet echt duidelijk.
Eenmaal dat je het door hebt is het een fluitje van een cent.

Vormgeving is wel strak en mooi door gebrushte metaal maar vind het toch een joekel van een ding op je aanrecht.

Duurzaamheid weet ik nog niet. Wat doet de molen na een bepaalde termijn gebruik? Kom er later nog op terug.

alinjeth 02-08-2012
Geschreven voor: Philips HD7753/00 rvs

Prachtig ding om te zien maar wat een ellende met schenken! Lekt aan alle kanten, je kan niet eens fatsoenlijk koffie inschenken. En nu lekt het zelfs al bij het zetten. Heb het zelfde probleem met DE als hier al eerder beschreven, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De timer zal ook wel ergens goed voor zijn maar je moet binnen een half uur je koffie op hebben anders schakeld ie automatisch uit en heb je koude koffie. Ook maakt het ding behoorlijk wat herrie bij het bonen maen. Kortom, heb er ontzettend veel spijt van dat ik dit apparaat heb gekocht.

BuddyLux2 07-07-2012
Geschreven voor: Philips HD7753/00 rvs

Hinderlijk is, dat je elke keer de tijd opnieuw moet instellen ofschoon de stekker in het stopcontact blijft. Het zal ongetwijfeld met energiezuinigheid te maken hebben, maar hierin is men toch te ver doorgeschoten. Tijdinstelling is noodzakelijk bij gebruik van de timer. En om deze mogelijkheid heb ik hem juist aangeschaft.

Kruimeltje 43 12-11-2012

Als u de aan/uit knop achter op het apparaat nu eens aan laat staan, zijn alle problemen op gelost.
Verlichting van de display gaat uit, en de tijd blijft behouden,en de koffiezet knop blijft branden. zgn Standbay.

Kruimeltje 43

VAN DER MOLEN 23 29-06-2012
Geschreven voor: Philips HD7753/00 rvs

Een half jaar oud en doet het nu al niet meer
heb Douwe Egbert geinformeerd en kreeg als antwoord moet maar kontact met de philips opnemen, maar dat klopt niet ik heb hem bij Douwe Egbert gekocht dus niet je verantwoording bij philips neerleggen
WE ZIJN WEER THUIS DOUWE EGBERTS !!!!

SherleyH 22-05-2012
Geschreven voor: Philips HD7753/00 rvs

Heerlijke koffie met verse bonen! Echt de smaak is super en de mogelijkheden van het apparaat ook. Zo kun je:
- Verse bonen gebruiken of gemalen
- De sterkte naar smaak aanpassen
- Aantal kopjes instellen (van 4 tot 10). Je kunt niet minder dan 4 omdat de koffie dan te snel zou afkoelen in de thermoskan
- Timer instellen zodat je bij opstaan al een vers bakje koffie hebt.
Verder vind ik het digitale display mooi en de zo ook de thermoskan. Ook handig die thermoskan, want na het zetten neem je die gewoon mee naar de bank en kun je je kpje hervullen zonder dat de koffie koud wordt.
Ik vind het een aanrader!

Fam. Woude 13-06-2012

Hoi Sherley, wij willen deze koffiezetapparaat gaan kopen en nu horen we dat hij best veel lawaai maakt, is dat zo of valt het wel mee?

met vriendelijke groet,

Fam v/d Woude